Frågor & Svar

2013-10-0619:18:12
Frågor & Svar
 •  Kommentarer (0)
Hej Paulina! Jag ska själv bli au-pair nästa år, och tänkte ställa några frågor till dig! Jag har nyss börjat kolla in din blogg så förlåt om du redan har svarat på några av de här. 

Har du fått några amerikanska vänner sedan du kom dit? Eller är det endast andra au-pairer? Vad gör ni på fritiden? 

Tack på förhand! :)
 
Hej Lina! 
Jag hade en riktigt bra amerikansk vän som jag träffade genom en grupp @ meetup.com. Men hon flyttade till Sverige för en månad sedan för att studera ;) Annars är det mest au pairer som jag har som vänner. Jag tycker det är ganska så svårt att få amerikanska vänner, men det beror nog på vart du bor och hur du är som person osv.. 
 
Vi går på bio, shoppar, upplever nya saker. Allt som du borde göra när du är här helt enkelt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin