It's a scooterday

2013-10-1604:15:24
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Idag är det tisdag = sagostund på bibblan. 
 
Jag, Elijah och Sara åkte dit en sväng och lyssnade på sagor och pysslade lite. Sedan blev det hem och sova, alla var tröötta! När barnen sov passade jag på att göra lite pilates och käka lite lunch i lugn och ro. När barnen vaknade var det dags att köra Elijah till spanskan och sedan hämta Kate för att åka lite scooter i parken. 
 
Kate önskade sig en scooter i födelsedagspresent så mina vf gav henne en i förskott. Hon älskar den och vill köra överallt med den! Så vi åkte till parken idag efter skolan så hon fick åka lite. Jag och Sara satt vid kanten och tittade på. 
 
Det var en mysig dag. Kristin mötte upp oss vid 5 och hämtade upp Sara och Elijah så det var bara jag och Kate. Så vi tog våra scooters till lekparken ;) 
 
 
Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Paulina!
Jag är 15, snart 16 och jag planerar att åka till USA som au pair efter jag tagit studenten och allt det där. Jag undrar hur du gjorde för att få ihop barnerfarenhetstimmar och tog det lång tid för dig att matcha med en familj? Trivs du i New York?
Jag har själv just börjat som ledare på barngympa bara för att i tid börja samla ihop barnerfarenhetstimmar.
Om du redan svarat på dessa frågor så ber jag hemskt mycket om ursäkt. Tack för en underbar blogg!

2013-10-16 @ 15:02:15
URL: http://nattstad.se/fridafroberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin