Lugn fredag

2013-10-1204:03:45
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Även att det är fredag och att alla är ute och festar och har det kul, så har jag faktiskt inte ångest över att behöva stanna hemma. 
 
Det har varit en lugn och skön dag idag. Jag har knappt jobbat någonting, sköönt! Jag började jobba klockan 8.15 till 10.15. Det var jag och Sara som stannade hemma medans min vm körde Kate till skolan och sedan till gymnastik med Elijah. Så vi hade lite kvalitetstid med lite pannkakor och så. Mysigt. 
 
Sedan städade jag rummet, kollade på TVD (bästa serien för övrigt!), käkade lunch och tog det lugnt. Följde sedan med min vm till Trader Joes för lite matinhandling och sedan hämtade vi Kate. Jag gick upp på rummet och relaxade medans min stackars vm var tvungen att ta hand om huliganerna på nedrevåningen. Tack och lov att jag inte jobbade, då hade jag dunkat huvudet i väggen tills jag slocknat! Fixade lite i scrapbooken och drack lite te. 
 
Började jobba igen vid 7.30 då alla barnen var i säng, lyx! och jobbade till ungefär 9.30 (men jag skulle ha jobbat till 10.30). Mina vf kom hem lite tidigare, dem var för trötta för att vara ute längre. Så nu ska jag också sova, imorgon är en ny dag. Jobbar mellan 10-12 sedan blir det in till NYC för att träffa Hanna som snart åker hem!!
 
Puss på er.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin