My beloved city.

2013-10-1318:33:48
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Igår jobbade jag mellan 10-12, barnen somnade och jag chillade!
 
Vid 2 tiden drog jag in till NYC och träffade Hanna! Känns som att det var evigheter sedan jag träffade henne och snart åker hon hem till Sverige! Galet vad tiden går snabbt nu! 
 
Hur eller hur, vi gick igenom times square för att gå till Central Park och sedan in en snabbis på Museum of natural history! Sedan drog vi ner till 6th ave för lite käk, kyckling & ris från något gatukök. Jag åt sååå mycket! Men oj vad jag fick lida sedan. Jag har inte ätit "skräpmat" på jag vet inte hur länge och nu åt jag hur mycket mat som helst från ett gatukök i NYC, hahah. Inte det bästa kanske, men det var gott! Vi satte oss på tkts trappan och chillade lite, sedan var det dags att åka hem! 
 
När jag kom hem så upptäckte jag att jag hade världens största vattenblåsa under stortån efter allt gående. Ja, vi tog minsann ingen taxi eller tunnelbana någonstans, vi gick överallt, allts mer än 100blocks! crazy! 
 
Nu gör kroppen ont och jag ska börja förbereda mig för ett litet pilatespass! 
Tänker på alla er där hemma som har det tufft! 
Snart kommer jag hem <3
 
Bilder från NYC kommer inom kort! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin