Playdate-day

2013-10-1820:34:12
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Har precis kommit hem från en playdate med Val. Det var riktigt kul. Denna gången var maddie hemma så Elijah hade någon att leka med också. Barnen leker verkligen jättebra tillsammans, det är så kul att äntligen hitta någon som har barn i samma ålder! (Bra timing, jag åker ju snart hem!)
 
Vi var där i ca 3h, lekte och käkade lunch. Nu är vi hemma och båda två sover. Jag vill sova med, men jag har läxa som måste göras innan måndag! Måste skriva minst en sida om hur något lands grundlagar är i jämförelse med sveriges. Vad har jag gett mig in på? 
 
Jag slutar vid 5 idag och är ledig hela helgen. Sköönt. Jag vet inte om jag ska åka till köpcentret när jag har slutat eller om jag ska stanna hemma och bara slappa? Hmmmm... Det är frågan. Ska ju träffa Val och Christine imorgon och gå på bio, då kanske man kan shoppa lite innan?? eller?? hahah i-landsproblem.se
 
Nu ska jag avnjuta en riktigt god cappucino och försöka klura ut min läxa! 
Puss på er.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin