Playdate

2013-10-1003:24:10
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Idag hade Sara sin första playdate. 
 
Valerie, en aupair i westfield, kom över klockan 10 idag med sin lilla pojk som snart är 8 månader. Sara tyckte nog det var kul med lite nya ansikten. 
Innan Valerie kom, så bakade jag bananmuffins (suuupergott) och sedan tog jag och Elijah en liten promenad. Han älskar att gå ut och gå nu såhär innan halloween. Alla har dekorerat husen så vi går runt och tittar på allas hus. 
Sedan gick vi hem och städade undan och sedan kom Valerie. Vi lekte till klockan 12 ungefär då både Sara och Brenna var jättetrötta, så då var det dags att säga hejdå. 
 
Sedan tog jag det lite lugnt medans alla sov. Efter det åkte vi och hämtade Kate och körde henne till gymnastik där en vän till familjen och hennes son hämtade upp henne så hon fick leka lite. Jag, Elijah och Sara åkte till en park och sedan hem och lagade mat. 
 
Så, så har min dag sett ut idag. Imorgon jobbar jag mellan 9.30-7.30. Då får vi se vad dagen har att erbjuda. Kanske ut och plocka lite löv? 
 
Puss på er.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin