Söndag.

2013-10-0703:49:58
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Idag blev det ingen sovmorgon minsann. Jag valde mellan att sova in och äta frukost själv i lugn och ro eller att gå upp tidigt och gå ut och äta frukost med familjen, jag valde att äta frukost med familjen. Inte långt kvar nu innan jag åker hem. Känns konstigt. 
 
Efter frukost så åkte vi till kyrkan. (Tänkte på dig då mormor <3)
Sedan drog jag och min värdmamma till Target och köpte fler förvaringslådor till alla leksaker barnen har. Huset är överfullt! Sedan fick min värdmamma migrän och gick och la sig. Sedan fick jag huvudvärk och gick och sov en stund. Sedan tog jag ett mirakelnässpray som mamma skickade mig (<3) och vips så fick jag super energi och organiserade familjerummet och gjorde mat till barnen medans min vp tog hand om min vm. 
 
Nu är jag helt slut dock. Ska bli skönt med sovmorgon i morgon - börjar klockan 3, wihoo! Det blir en härlig dag imorgon. 
 
Vädret idag har inte varit så bra. Dimmigt och lite regn i luften, men jag gillar det! Jag blir så lugn på något sätt. Plus att jag som har ett fotografiskt öga ääälskar de orangea löven mot den dimmiga bakgrunden och det gröna gräset. Ååååh! 
 
Här är en bild jag tog i Kalmar inann jag åkte hit. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin