Trött är bara förnamnet

2013-10-0502:42:53
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Jag kan knappt hålla ögonen öppna! 
 
Det har varit fullfart hela dagen. Jobbade mellan 8.30-10.30. Sedan drog jag till affären och handlade lite nyttigheter. Hem och starta bulldegen, tvätta 2 maskiner tvätt, storstäda rummet ( det har nog aldrig varit såhär rent), göra kanelbullar, fortsätta städa, vika tvätt, byta lakan, hänga upp gardiner. Pjuh! Mina fötter och min rygg värker nu. 
 
Ikväll är det endast ryggläge som gäller. Min säng har aldrig varit såhär skön som nu. 
Nu ska jag ta det lugnt och titta på premiären av serien The originals som är baserad på The originals i Vampire Diaries. Jag hoppas verkligen att det är bra! 
 
Förövrigt har det inte hänt sådär jättemycket (som vanligt). Jag funderade på att gå och lyssna på en lektion med Christine, gratis och ändå få credtis för det. Men det visar sig att kursen håller på längre än vad jag kommer vara här och jag har inte gjort hela kursen och jag får inte tag på läraren och jag måste bestämma mig om jag ska ta en weekendclass igen (vilket det ser ut som att jag måste). Sååå, LIU den sista helgen i oktober är där jag spenderar min helg, yipiie (not). 
 
Hur eller hur så får jag mina credits gjorda, vi får se det på den positiva sidan helt enkelt! 
Puss på er.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin