Frågor & Svar

2013-09-1615:11:31
Frågor & Svar
 •  Kommentarer (0)

Hejhej. 
jätteintressant att läsa om ditt liv i USA, funderar också på att åka så fort jag har tagit mitt körkort. 

Men jag undrar hur du fick ihop alla dina barntimmar man måste ha? Och hade du barn erfarenhet utanför släkten? 

Med vänlig hälsning Amanda

 

Hej, tack så mycket och vad kul! :DDet flesta barntimmarna hade jag samlat på mig under 3 år då jag var barnvakt åt min syster en hel del. Jag var även barnvakt åt vänner och mina systrars vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin