Frågor & Svar

2013-09-2502:43:00
Frågor & Svar
 •  Kommentarer (0)
Hej!:D 
jag undrar bara om du fick ha 1a,2a och 3e handsval om vart du ville komma när du ansökte? jag vet att det är personkemin som betyder mest, men jag är nyfiken om man i alla fall fick en chans att komma dit man mest ville :)
 
Hej Lina!
Nej man får inte välja vart man vill komma. Familjerna väljer dig för intervju och passar ni bra ihop så gör ni. Sen om dem bor bra till, det är bara ett pluss i kanten. 
 
Att skriva att man föredrar ett ställe före ett annat leder bara till färre intervjuer och en lägre chans att komma iväg. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin