Grey's anatomy is baaack!

2013-09-2718:32:41
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Oj vad lycklig jag var igår när Grey's började igen. Och ännu lyckligare blev jag när det höll på i 2 timmar! Bästa kvällen på evigheter! 
 
Nu sitter jag på starbucks och skypar med mammis och pappis. Jag är ledig fram till 5pm då börjar jag jobbar igen och jobbar till 11pm. Så fram tills dess blir det nog lite shopping och ta det lugnt, spara på batterierna lite :) 
 
Har börjat läsa The beautiful creatures, ganska så bra bok. Inte den bästa jag läst men ok. Började titta lite på filmen igår, men njaa jag vet inte. Deras dialekter förstör lite. Men jag såg itne så mycket på den så vi får väl se om den är bra eller inte. 
 
Nu ska jag återgå till mitt te och mina fina föräldrar. 
Puss på er!
 
Sara prövar handväska ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin