Saturday 7/9

2013-09-1619:54:34
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Upp tidigt även denna morgon för lite äventyr i NYC.

Vi tog tåget in till Penn station och tunnelbanan till 8 ave för lite sightseeing buss. Vi åkte runt i hela downtown manhattan, vilket även för mig var jättekul :) Det var vad vi gjorde i princip hela lördagen. Men vi åkte hem tidigt för att grilla med min värdfamilj.
När vi kom hem så var min vp's mamma, syster och bror där. Även min vm's morbror var där. Så Malin och Amanda fick träffa en stordel av släkten. 
Vi åt och drack och hade trevligt, sedan var det dags för oss att säga godnatt för att göra oss redo för ännu en dag i NYC :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin