Snart fredag igen?

2013-09-1919:49:40
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Vad hände med att tiden stod stilla..?
 
Imorgon är det fredag igen och jag jobbar bara ett par enstaka timmar. På kvällen blir det bio med efterlängtade Christine. Det ska bli så himla kul att träffa henne igen på jag vet inte hur länge!
 
Det är skrämmande vad tiden kan gå så snabbt ibland. Var det verkligen 2 veckor sedan mina systrar var här?? Är det sant att det bara är 79 dagar kvar? I can't believe it! 
 
Nyss var det +100 dagar kvar och snart är vi nere på 2 månader...
Jag vill inte veta hur detta kommer att sluta, även att jag har en känsla på hur det kommer att bli - Jag kramar barnen hejdå utan en tår för att se stark ut. Gråter en skvätt när jag säger hejdå till mina värdföräldrar och när jag sitter på planet brister det. Usch, varför utsätter man sig själv för det här??? 
 
Om ca 30min börjar jag att jobba, vi får se vad som händer då. Barnen ska på spanska så jag och Sara får spendera lite tid tillsammans. Vi ska gå till posten och skicka ett paket till Josse som har fyllt år :) Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. 
 
Här är två bilder från gårdagen.
Puss på er!
 
 
Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Paulina! Jag undrar bara hur du kommer att göra med alla saker du köper där i USA? För du får väl fortfarande ha begränsat antal kilo när du åker hem, typ 20? Kommer du att skicka allt i lådor, eller hur kommer du att göra? Tack på förhand!

2013-09-21 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin